Drodzy Klienci!

Zmieniliśmy naszą stronę z nadzieją, że poprawimy jakość obsługi Klienta, dlatego jeżeli byłeś już zarejestrowanym Klientem HIFIWEAR http://www.hifiwear.pl/ prosimy o ponowne zarejestrowanie się. Przepraszamy za utrudnienia.

  • Po napełnieniu koszyka wybranymi produktami wystarczy kliknąć i skorzystać z dostępnych opcji rabatowych, a po ukazaniu się tej informacji w oknie KUPON - potwierdzić "TAK". Całość zakupów objęta zostanie rabatem, co też automatycznie zobaczycie na formularzu zamówienia. Jest to wygodna i przejrzysta forma pozwalajaca Klientowi na rozważne dokonanie zakupów.

  • Dla Klientów dokonujących zakupów proponujemy rabaty w wysokości zależnej od wartości koszyka i rabaty okresowe (z określonym terminen obowiązywania).

  • Zakupy powyżej 500 zł zawsze bez kosztów dostawy.

  • Stali Klienci, którzy mieli przywileje nabyte w "starym" naszym sklepie mogą zgłaszać się do >BOK< po rejestracji w "nowym" sklepie i zostaną nadane odpowiednie przywileje.

  • Jeżeli złożyłeś zamówienie - potwierdzenie zostało wysłane na e-mail. Jeżeli z jakichkolwiek powodów chcesz anulować to zamówienie przed wysyłką, prosimy o niezwłoczną wiadomość. Anulujemy bez zbędnych procedur.

Jeżeli potrzebujesz pomocy w złożeniu zamówienia, płatnościach lub jakichkolwiek kwestiach związanych z zakupami w naszym sklepie - napisz do naszego Biura Obsługi Klienta bok@hifiwear.pl lub skorzystaj z formularza http://www.hifiwear.pl/kontakt

Postaramy się skontaktować z Tobą jak najszybciej.


Wygodę i duży wybór metod płatności zapewnia Transferuj.pl