Drodzy Klienci!
Zmieniliśmy naszą stronę z nadzieją, że poprawimy jakość obsługi Klienta, dlatego jeżeli byłeś już zarejestrowanym Klientem HIFIWEAR http://www.hifiwear.pl/ prosimy o ponowne zarejestrowanie się. Przepraszamy za utrudnienia.
- Po napełnieniu koszyka wybranymi produktami wystarczy kliknąć i skorzystać z dostępnych opcji rabatowych, a po ukazaniu się tej informacji w oknie KUPON - potwierdzić "TAK". Całość zakupów objęta zostanie rabatem, co też automatycznie zobaczycie na formularzu zamówienia. Jest to wygodna i przejrzysta forma pozwalajaca Klientowi na rozważne dokonanie zakupów.
- Dla Klientów dokonujących zakupów proponujemy rabaty w wysokości zależnej od wartości koszyka i rabaty okresowe (z określonym terminen obowiązywania).
- Zakupy powyżej 300 zł zawsze bez kosztów dostawy.
- Stali Klienci, którzy mieli przywileje nabyte w "starym" naszym sklepie mogą zgłaszać się do >BOK< po rejestracji w "nowym" sklepie i zostaną nadane odpowiednie przywileje.
- Jeżeli złożyłeś zamówienie - potwierdzenie zostało wysłane na e-mail. Jeżeli z jakichkolwiek powodów chcesz anulować to zamówienie przed wysyłką, prosimy o niezwłoczną wiadomość. Anulujemy bez zbędnych procedur.
Jeżeli potrzebujesz pomocy w złożeniu zamówienia, płatnościach lub jakichkolwiek kwestiach związanych z zakupami w naszym sklepie - napisz do naszego Biura Obsługi Klienta bok@hifiwear.pl lub skorzystaj z formularza http://www.hifiwear.pl/kontakt
Postaramy się skontaktować z Tobą jak najszybciej.