REGULAMIN SKLEPU HIFIWEAR.pl

Realizujemy zamówienia na dostawy zagraniczne (w ramach UE). W przypadku problemów ze złożeniem lub opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt: >BOK HIFIWEAR< lub >KONTAKT<

  1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem sie z Regulaminem oraz jego akceptacją.
  2. Aby zakupić wybrany towar w sklepie, należy wybrać opcję "dodaj do koszyka" w jego oknie sprzedaży. Sprawdzić czy wybrano właściwy rozmiar i czy cena jest zgodna. W następnym kroku należy sprawdzić i zaakceptować adres dostawy i Regulamin.
  3. Sposób i Koszt przesyłki - Towar wysyłany jest Pocztą Polską, a do produktów doliczany jest koszt pakowania i dostawy w PL :
  • do 0,5 kg - 12 zł   (+ 5 zł jeżeli za pobraniem)
  • do 5 kg    - 17 zł   (+ 5 zł jeżeli za pobraniem)
  • do 10 kg  - 25 zł   (+ 5 zł jeżeli za pobraniem)
  • Nie ma możliwości odbioru osobistego.
  • Nie wysyłamy niepotwierdzonych przez nas paczek za pobraniem (patrz pkt. 4b.), a Klient zawsze może prosić o anulowanie zamówienia zanim nastąpi wysyłka.
  • Koszty wysyłki za granicę są określone w składanym zamówieniu i nie ma tu opcji "płatność przy odbiorze"

 4. Płatności dla HIFI WEAR, następują przy użyciu usługi transferuj.pl, która jest powiązana z HIFIWEAR.pl Zobacz jak to działa tpay.com

 4a. Płatności można dokonać również bezpośrednio na nasze konto wg danych przesłanych na e-mail Klienta po złożeniu żamówienia.

 4b. Płatność "za pobraniem" - zamówienia, do których  wybrano taką formę dostawy, potwierdzone są naszą odpowiedzią wysyłaną na e-mail Klienta. Do zamówienia zostaną doliczone dodatkowe koszty obsługi (szczegóły pkt. 3.)

5. Zamówienie zostanie zrealizowane niezwłocznie, ale najpóźniej 5 dnia roboczego, po odnotowaniu wpłaty należności na rachunek bankowy.

6. Jeśli w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia należność nie wpłynie na rachunek bankowy, automatycznie zostanie ono anulowane.

7. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" mają Państwo w ciągu 28 dni od daty otrzymania przesyłki prawo do zwrotu zakupionego towaru, bez podawania przyczyny na adres widniejący na paragonie wraz z paragonem (fakturą). Towar należy odesłać w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania. W ciągu 7 dni od daty otrzymania zwrotu towaru, nastąpi zwrot wpłaconej należności na podany przez Państwa numer rachunku bankowego. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.

8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, który jest zawarty w wartości zamówienia.

9. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

10.Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

11. Dane osobowe użytkowników zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833) są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom. Są one wykorzystywane tylko do realizacji zamówień.

REKLAMACJE

Jeżeli po otrzymaniu towaru uznają Państwo, że towar posiada wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, prosimy odesłać go wraz z paragonem (fakturą) przesyłką pocztową na adres firmy: HIFI WEAR, ul.Sienkiewicza 161, 05-082 Stare Babice, oraz powiadomić o zaistniałej sytuacji wysyłając e-mail na adres bok@hifiwear.pl podając przyczynę reklamacji.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki z paragonem (fakturą) i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni bieżących od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszt przesyłki do klienta towaru wymienionego po reklamacji ponosi sprzedawca. Reklamacje w związku z wystąpieniem wad, mogą być uznawane w ciągu 2 miesięcy od otrzymania przesyłki przez Kupującego.

Wady spowodowane złym użytkowaniem produktów nie podlegają Reklamacji.

Warunkiem zwrotu klientowi wpłaconej sumy, w przypadku odstąpienia od umowy zakupu, jak też w przypadku uznanych reklamacji, jest obowiązkowe dołączenie do zwracanego towaru dowodu zakupu (paragonu lub faktury i druku zamówienia)

W przypadku reklamacji - opisanie przyczyny na dołączonym przy dostawie formularzu dostawy i podpis odręczny klienta.

W przypadku wymiany - podanie rozmiaru i modelu na jaki ma być wymieniony produkt odsyłany.


Odpowiedź na wszelkie niewyjaśnione kwestie dotyczące zakupów w HIFI WEAR, można uzyskać w Biurze Obsługi Klienta pod adresem bok@hifiwear.pl >KONTAKT<


Wygodę i duży wybór metod płatności zapewnia Transferuj.pl